Garanția produselor

Acasă>Garanția produselor

Condiții de acordare a garanției

  1. IB IDROTERMICA SRL, localizată în Via della Margherita, 179 – 37051 Bovolone (VR), ITALIA, garantează calitatea produselor sale și își asumă răspunderea pentru produsele defecte sau care nu funcționează datorită unor vicii de fabricație. Garanțiile oferite sunt prezentate mai jos și își produc efectele de la data facturii emise de vânzător către utilizatorul final:
    • 5 ani pentru modelele supuse unui tratament de vitrifiere
    • 3 ani pentru modelele fără tratament de vitrifiere
    • 12 luni pentru piese și accesorii
  2. Garanția este valabilă cu respectarea următoarelor condiții:
    • Produsul trebuie instalat de către personal autorizat (instalatori specializați în lucrări de instalații – termice, de încălzire, solare), în conformitate cu instrucțiunile de întreținere și utilizare ale produsului.
    • Trebuie luate măsuri de securitate adecvate împotriva coroziunii și a suprapresiunii (dedurizatoare apă, supape de siguranță, reductoare, conexiune la sol etc.)
    • Produsul trebuie folosit numai pentru încălzirea sau stocarea apei calde menajere, fără alte întrebuințări.
    • Anodul de magneziu trebuie verificat anual și înlocuit dacă este necesar, respectând instrucțiunile din manualul de utilizare al produsului.
    • Utilizatorul este responsabil pentru lucrările curente de întreținere a dispozitivelor de siguranță, care asigură o funcționare corectă a produsului.
    • Produsul nu va fi modificat sau utilizat pentru alte scopuri.
    • La modelele combinate (KFN – KF – KFF), încălzitorul intern de apă trebuie umplut primul, chiar și la testarea sistemului, în conformitate cu instrucțiunile din manualul de utilizare al produsului.
    • Orice reclamație se va adresa în scris producătorului în cel mult 5 zile de la achiziția produsului.
  3. Garanția nu acoperă defecțiuni ale cazanelor în următoarele situații:
    • Operarea la o presiune sau temperatură mai mare decât cea specificată pe eticheta de identificare aplicată pe fiecare produs.
    • Defecte provocate de transportul, manipularea sau instalarea produselor.
    • Asamblare incorectă, modificări sau ajustări efectuate de cumpărător sau de un terț, fără autorizarea producătorului.
    • Deteriorarea structurii rezervorului cauzată de apă, prin faptul că nu s-a verificat, în timpul întreținerii, închiderea corectă a șuruburilor de pe flanșe.
    • Deteriorarea provocată de coroziune, datorită utilizării substanțelor chimice agresive în apa utilizată în sistem.
    • Influențe generate de curenții electrochimici din cauza instalării de împământare necorespunzătoare sau inadecvate.
  4. INFORMAȚII SUPLIMENTARE
    • În cazul unei reclamații, cumpărătorul trebuie să permită producătorului să verifice cauzele care au generat defectarea produsului; în acest sens, cumpărătorul va pune la dispoziția producătorului fotografii, informații și date complete privind modelul și tipul de cazan.
    • În cazul în care defectul de construcție este recunoscut, produsul trebuie returnat producătorului care poate decide repararea sau înlocuirea sa în garanție.
    • Producătorul nu poate fi tras la răspundere pentru prejudiciile cauzate de întreruperile de servicii necesare reparării sau înlocuirii produsului în garanție, sau pentru costurile de instalare și refacere, deoarece garanția este limitată la acoperirea defecțiunilor de funcționare a produsului.
    • Înlocuirea unui produs în perioada de garanție nu modifică condițiile inițiale de garanție.
    • Toate disputele vor fi supuse jurisdicției exclusive a Curții de la Verona.
Loc. PERIS, Str. Mureșului, Nr. 245, Com. GORNEȘTI, Jud. MUREȘ

Ai o întrebare?
Luni - Vineri

9:00am - 6:00pm